Kreeg je zelf een pakketje liefde? Dan kun je dit pakketje eenvoudig registreren. Op die manier kunnen wij jullie op de hoogte houden van onze activiteiten via de nieuwsbrief. Uiteraard zijn jullie helemaal niet verplicht om het pakketje liefde bij ons te registreren maar doordat wij deze pakketten aanbieden via professionele zorgverleners, hebben wij vanuit Stichting Steenkers Anemoon geen rechtstreeks contact met de ontvangers.

Door richtlijnen en uiteraard ook omdat wij jullie privacy absoluut willen respecteren, krijgen wij van onze partners niet automatisch gegevens van ouders door. Dus als jullie in de toekomst graag op de hoogte willen blijven van onze initiatieven, raden we aan het pakketje te registeren.

Wil jij jouw ervaring naar aanleiding van het ontvangen van een pakketje liefde met ons delen? Je kunt jouw verhaal of foto’s delen door dit per mail aan ons te sturen. Met alle liefde delen we jouw ervaring op deze pagina.

*Wil je liever geen nieuwsbrief ontvangen, maar toch op de hoogte blijven? We ontmoeten je graag op een van onze Social media accounts.                                    Een overzicht van onze Social media kanalen: Facebook, Instagram, LinkedIn.