Stichting Steenkers Anemoon schenkt ouders waarvan een kindje vlak voor, tijdens of kort na de geboorte overlijdt een pakketje liefde met daarin artikelen om herinneringen te maken en biedt daarnaast via de website praktische hulp omtrent regelzaken die onverhoopt bij de gebeurtenis komen. We hopen dat dit ouders in het moment, maar vooral ook later een houvast kan geven.

Extra informatie:

• De pakketten worden uitgereikt via zorgprofessionals.
  • Pakketten kunnen enkel op eigen initiatief worden aangevraagd in de periode tot aan de uitvaart. Mail ons.
  • Ons werkgebied beperkt zich op dit moment tot Zuid-Nederland.
  • Afhankelijk van de sponsoring van artikelen kan de inhoud afwijken van de hieronder genoemde artikelen.
  • Wil jij je als zorgprofessional aansluiten en ben je werkzaam binnen ons werkgebied, mail ons gerust.

Op dit moment worden de pakketten uitgereikt via Ad Lunam begeleiding, het geboortecentrum Noord-Limburg, Laurentius ziekenhuis in Roermond, Liev Kraamzorg, St. Jans Gasthuis te Weert en Maasziekenhuis in Boxmeer.

Benieuwd welke producten ouders in een pakketje liefde ontvangen? Via onderstaande opsomming en slider geven we een beeld van de inhoud van het pakket.

In het pakketje liefde ontvangen ouders;
  • Groeiconfetti; confetti met zaadjes van vergeet-mij-nietjes;
  • Kikker en het vogeltje; een kinderboek over de dood;
  • Bellenblaas;
  • Ansichtkaarten set van vijf met houten kaarthouder;
  • Keramiek hangers ster en hart;
  • Twee identieke knuffeldoekjes; een voor de ouders; een voor het kindje;
  • Inktset met papier voor hand- en voet afdrukken;
  • Vuurwerk sterretje in de vorm van een ster;
  • Pin hartje; voor het kindje dat je in je hart met je mee draagt;
  • Briefkaars; een beschrijfbaar wasvel dat opgerold kan worden tot kaars;
  • Punnik hanger; hart in hart;
  • Set armbandjes*; voor oneindige verbondenheid;
  • Een kaars;
  • Papieren slinger met tekst ‘jij bent lief’;
  • Glazen buisje met kurk; voor het bewaren van bv. een haarlokje;
  • Windmolentje;
  • Voucher voor gepersonaliseerde houten sterslinger;
  • Hanger engeltje in ster;
  • Papieren lantaarn met waxinelichtje;
  • Poster ‘we wensten jou- en jou de wereld‘;
  • Ballonnen met sterren;

*ouders kunnen laagdrempelig en kosteloos een extra armbandje voor een broer en-of zus bestellen door een mail te sturen naar info@stichtingsteenkersanemoon.nl

Artikelen die niet ingezet worden, mogen ouders wegschenken of retourneren aan de stichting.

WAT WIJ AANBIEDEN

Een pakketje liefde