Kleurplaat Stichting Steenkers Anemoon

In samenwerking met Studio Bieb en NOON muziek hebben wij een kleurplaat ontworpen rondom het thema bellenblazen. Om kinderen te betrekken bij het afscheid en het bellenblazen als ritueel in te zetten. In het pakketje liefde ontvangen ouders een kleurplaat en bellenblaas.

Ik blaas nu heel veel belletjes
Ze vliegen naar omhoog
Ze hebben alle kleuren
Net zoals de regenboog.

En als uit elkaar gaan spatten
dan zijn ze speciaal voor jou
mijn 100.000 kusjes die zeggen
dat ik van je hou

Klik HIER om kosteloos de dubbelzijdige kleurplaat te downloaden.

Help je mee?

Stichting Steenkers Anemoon helpt graag zoveel mogelijk ouders om samen met hun kindje herinneringen te kunnen maken in de korte tijd die ze samen hebben.

Wij hebben daarbij hulp nodig. Helpen kan op verschillende manieren.

Steun de stichting eenmalig of structureel door te doneren. Doneer bijvoorbeeld 1 pakketje liefde waarmee we een gezin kunnen helpen of doneer structureel, maandelijks een bedrag naar keuze.

Koop via de webshop van Stichting Steenkers Anemoon een artikel. De volledige opbrengst gaat naar Stichting Steenkers Anemoon.

Zet een eigen actie op; Bij veel supermarkten is het bijvoorbeeld mogelijk je statiegeldbonnetje te doneren aan een goed doel. Dit goede doel wordt meestal per filiaal gekozen en verandert om de paar weken. Je kunt Stichting Steenkers Anemoon als goed doel voordragen bij jouw supermarkt.

Shop online via Doelshop.nl.
Via een speciale link kan je doorklikken naar webshops zoals Coolblue, Bol.com, Mediamarkt, HEMA, Albert Heijn, Thuisbezorgd, Booking.com en nog veel meer. Deze webshops doneren een percentage van jouw aankoopbedrag aan Stichting Steenkers Anemoon.