Stichting Steenkers Anemoon schenkt ouders een pakketje liefde om herinneringen te maken samen met hun kindje. Wij vinden het belangrijk dat ouders hiervoor geen kosten hoeven te maken. Het werk voor de stichting wordt uit liefde uitgevoerd door de papa en mama van Saar met hulp van een aantal vrijwilligers.

Daarnaast wordt de stichting ondersteunt door een netwerk die het belang van een pakketje liefde met ons deelt.

Wij zijn dankbaar dat we worden bijgestaan door een warm netwerk. Een bedrijf, webwinkel of persoon die met ons mee denkt in mogelijkheden om het pakketje liefde te realiseren in formaliteit, vormgeving of inhoud. Wil jij in persoon, of als bedrijf een bijdrage leveren aan onze stichting in het algemeen of in bijzonder voor het pakketje liefde?

Mail naar info@stichtingsteenkersanemoon.nl